"Finanční výše požadavků Czech On Line je v řádech desítek milionů korun, tedy v podstatě ve výši investic, které společnost Prima směřovala do propagace loga a názvu VyVolení," sdělil v tiskové zprávě generální ředitel Primy Martin Dvořák.
Prima uznává, že COL je vlastníkem známky, snahu o finanční vyrovnání však považuje za "nemorální" přístup a snahu se "přiživit" na popularitě pořadu, který Prima vysílá od minulé neděle. "Rozhodně si nejsme vědomi žádného pochybení a podle toho budeme dále postupovat a pokračovat v realizaci projektu VyVolení," uvedl Dvořák.
Pod názvem Vyvolená se před časem vysílal pořad reality show na kabelové hudební stanici Óčko a na pořadu se COL prostřednictvím Volný.cz podílel. Óčko přitom "dodalo" dvě své tváře - Evu Aichmajerovou a Lejlu Abbasovou - coby moderátorky konkurenčnímu podniku Novy a její reality show Big Brother. "Velkého bratra" začne Nova vysílat v neděli.