„Řešení od Adastry nám pomáhají efektivně řídit a realizovat obchodní a marketingové kampaně, zvyšovat objem poskytnutých úvěrů, řídit rizika a rovněž nám poskytují řadu nástrojů pro efektivní rozhodování managementu. Navíc díky nim ušetříme část nákladů, což přináší Cetelemu finanční efekt v řádu desítek milionů korun ročně,” říká Václav Horák, generální ředitel CETELEM ČR, a.s.
Řešení Adastry je založeno na nástrojích pro efektivní tvorbu, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní, které pracují s existujícím datovým skladem. Po optimalizaci stávajícího datového skladu Adastra pro Cetelem navrhla a implementovala řadu dataminingových modelů pro zvýšení účinnosti prodeje (Propensity To Buy) a predikce odchodu zákazníků (Churn). Další rozvoj existujícího BI řešení představuje např. finanční reporting, manažerský informační systém s podporu OLAP nástrojů, čištění a konsolidace zákaznických dat, rozšíření datového skladu o další datové zdroje. Celé řešení využívá databázové technologie Oracle a nástroje pro Data Mining společnosti SAS.
Samostatným projektem Adastry ve skupině Cetelem je implementace datového skladu, příprava řešení pro řízení kampaní a realizace dataminingových projektů na Slovensku.