"Chceme více prodávat přes internet a střednědobě expandovat v Evropě," cituje MF Dnes vyjádření šéfa CTS Eventim Klause-Petera Schulenberga pro z agenturu Reuters. Jako nejbližší cíle jmenoval Česko, Polsko, Maďarsko a Chorvatsko.
Schulenberg je dvoutřetinovým vlastníkem společnosti, která za lístky a pořádání různých akcí za letošní pololetí utržila 144,3 milionu eur (téměř 4,3 miliardy korun). Zbylá třetina se obchoduje na německé burze, kam společnost vstoupila v roce 2000.
V Česku má Schulenberg už dva roky registrované internetové domény eventim.cz a getgo.cz, tedy adresy, které využívá k prodeji lístků přes internet v Německu, vysvětluje Mladá fronta Dnes.
Ředitelka největšího prodejce lístků v ČR, společnosti Ticketpro, Věra Kunrátková, míní, že německá firma to nebude mít v ČR lehké. "Nejtěžší je totiž získat obsah, akce, které chcete prodávat," řekla deníku.
Výhodou CTS Eventim je její velikost, soudí deník. Firma je například oficiálním prodejce 3,2 milionu vstupenek na mistrovství světa ve fotbale v Německu v roce 2006.