K pohodlnějšímu způsobu kontaktu s penzijním fondem přispívá virtuální klientský servis na webových stránkách, který zabezpečuje všechny administrativní úkony prostřednictvím internetu. „Klient může od svého počítače významně urychlit administraci své smlouvy, aniž by musel kamkoliv chodit,“ hodnotí přínosy webového rozhraní Tomáš Matoušek, výkonný ředitel PFČP.
Nově vytvořené portálové služby potěší i obchodníky a firmy. Všechny úkony spojené s datovou komunikací mezi firmou a penzijním fondem se odehrávají v prostředí zabezpečeného internetového rozhraní. „Klademe velký důraz na bezpečnost přenosu informací na našich webových stránkách a snažíme se vycházet vstříc požadavkům ze strany obchodních partnerů,“ doplňuje Tomáš Matoušek ke změnám na stránkách www.pfcp.cz.
Další novinkou je digitální archiv, který slouží pracovníkům PFČP při správě smluv o penzijním připojištění. Po vytvoření elektronických kopií jsou originály dokumentů pečlivě založeny, k vlastní práci v klientském centru už nejsou třeba. „Díky digitálnímu archivu odpadá veškerá složitá práce s papírovou dokumentací. To přispívá nejen ke zjednodušení práce našich lidí, ale také k významnému snižování nákladů,“ shrnuje hlavní přednosti digitálního archivu Tomáš Matoušek.
Změny se letos dotknou také hlasové komunikace. V PFČP je nyní implementována nová technologie fungující na bázi IVR (Interactive Voice Response), která usnadní kontakt s fondem a zrychlí vyřizování telefonických požadavků klientů. Do konce letošního roku by měl penzijní fond rovněž přejít na IP telefonii.