"Nedělní Sport bude vycházet v případě dostatečného počtu zajímavých sportovních událostí," uvedl Böhm. Nedělní Sport bude mít podobu celobarevného titulu v obdobném formátu jako sesterský deník Sport. Měl by mít 16 až 24 stran. V současné době bude nedělník připravovat nynější redakce deníku Sport, podle Böhma bude v "delším časovém horizontu" vytvořena samostatná redakce Nedělního Sportu.
Podle generálního ředitele Ringieru společnost uvažovala o podobném titulu delší dobu, a jeho start tak není reakcí na nedělník Aha! Sport. Tento týdeník začala vydávat v polovině srpna společnost Ebika Sebastiana Pawlowského.
"Takto koncipovaný titul (Nedělní Sport) má budoucnost a může přinést dostatek sportovních informací a zajímavostí, bez ohledu na to, že většina fotbalových utkání se odehrává v neděli," uvedl Böhm na téma, zda má smysl vydávat sportovně zaměřený titul v den, kdy se často hrají ligové soutěže včetně té asi nejsledovanější fotbalové. Cena Nedělního Sportu bude podle něj nižší než cena Aha! Sport. Ta činí 7,50 koruny.
Na trhu nedělníků nyní působí Ringier a podnikatel Sebastian Pawlowski. Ringier k Nedělnímu Blesku přidá Nedělní Sport, Pawlowski prostřednictvím firmy Mediacop vydává zpravodajský Nedělní svět, přes Ebiku pak bulvárně laděné Aha! a Aha! Sport. Podle červnových údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR se týdně prodalo 323.917 výtisků Nedělního Blesku, 112.271 kusů Aha! a 31.611 výtisků Nedělního světa.