Poštovní spořitelna se rozhodla dále zvýšit počet cest do banky. Proto od září nabízí klientům možnost spravovat další dva produkty přes elektronické bankovnictví. Je to Kreditka Poštovní spořitelny a Eurokonto. „Jen za měsíc červenec provedli klienti Poštovní spořitelny přes e-banking transakce v hodnotě 231 milionů Kč. To svědčí o tom, že naši klienti už získali důvěru v elektronické platební kanály. Zařazení Kreditky Poštovní spořitelny a Eurokonta do elektronického bankovnictví je tedy logickým krokem, jak klientům umožnit další cestu ke správě svých financí,“ uvedl Libor Svoboda, výkonný manažer řízení produktů Poštovní spořitelny. „Navíc nabízíme klientům vedení elektronického bankovnictví pro Eurokonto do konce října zdarma,“ dodal Libor Svoboda.
Eurokonto i Kreditka Poštovní spořitelny se v elektronickém bankovnictví klientů projeví jako další účet a není tedy potřeba pamatovat si více přihlašovacích hesel než ta, která již klienti využívají.
Od září Poštovní spořitelna také rozšířila provozní dobu své infolinky Helpdesk pro klienty elektronického bankovnictví. Nyní je klientům k dispozici pomoc nepřetržitě 24 hodin denně sedm dní v týdnu. „Rozšíření provozní doby Helpdesku je dalším faktorem, který podle nás může vést k odbourání nedůvěry našich klientů v elektronické bankovnictví,“ doplnil Libor Svoboda.
Poštovní spořitelna nabízí klientům mnoho cest, jak mohou spravovat své finance. Mohou využít sítě 3300 pošt, poboček Poštovní spořitelny či kanálů elektronického bankovnictví – Max Internetbanking PS, Max Mobil PS a Max Phone PS.
Ještě v letošním roce plánuje Poštovní spořitelna uvedení nové verze home bankingu Max Homebanking PS, kterým banka chce oslovit zejména podnikatele.