Výsledky zahrnují 23 zemí Evropské unie, bez Malty a Kypru, a Norsko, Švýcarsko a Island. Nejlépe si z jednotlivých zemí vedlo Německo, kde byl růst prodeje dvouciferný. Vysoký byl prodej také v Itálii, Španělsku a Francii. Německo si i nadále udrželo pozici největšího automobilového trhu v Evropě. Od počátku roku se v Evropě prodalo 10,35 milionu vozů.
Z jednotlivých automobilek se dařilo německým firmám Volkswagen a BMW a jihokorejské Kia Motor. Naopak prodej italského Fiatu se snížil o 8,2 procenta, přestože počet registrací nových aut v Itálii stoupl o 12,7 procenta.
ACEA dodala, že prodej v 15 starších zemích EU a Norsku, Švýcarsku a na Islandu se v srpnu zvýšil o 8,3 procenta. Za prvních osm měsíců stoupl o 0,2 procenta na 9,86 miliardy vozů.
Vyšší prodej vozů však nemusí nutně znamenat také vyšší zisky automobilek. V automobilovém sektoru je vysoká nadprodukce a prodejci s cílem přilákat spotřebitele do autosalonů tlačí ceny dolů. Na druhé straně trápí výrobce vysoké ceny surovin a ropy a silné, napsala agentura Reuters.