Rozpočet fondu se proti letošnímu roku zvýšil, protože je v něm zahrnuto i 9,4 miliardy korun na stavbu dálnice D47. Letos stát tuto dálnici jako jedinou nehradí z prostředků fondu, ale prostřednictvím rozpočtu ministerstva dopravy. Ministerstvo dopravy ještě vyjednává s ministerstvem financí o možném navýšení letošního rozpočtu o další čtyři miliardy korun.
Z podílu na spotřební dani z paliv, ze silniční daně a z prodeje dálničních kupónů odhaduje fond v příštím roce výnos 16,1 miliardy Kč, tedy o téměř dvě miliardy vyšší než letos. Důvodem je zvýšení sazeb spotřební daně a dálničních známek. Z privatizace fond předpokládá dotaci 22,2 miliardy korun, tedy srovnatelnou jako v původním rozpočtu pro letošní rok. Původně měla být dotace v příštím roce o dvě miliardy vyšší než letos, vláda však před týdnem rozhodla, že dvě miliardy plánované na příští rok, dá fondu ještě letos kvůli vysoké rozestavěnosti dopravní infrastruktury. Dalších 7,8 miliardy korun získá fond na předběžné financování projektů, které později zpětně uhradí fondy EU.
Prioritami ve výdajích fondu budou i v příštím roce stavby na dálniční síti. Fond na stavby na dálnicích a rychlostních komunikacích počítá v příštím roce včetně 9,4 miliardy korun na D47 celkem s 30,7 miliardy korun. Na železnici půjde 15,6 miliardy a na vodní cestu 685 milionů korun.