Celkem 80 procent diváků se nedívá na televizní reklamu

16.09.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

PRAHA 16. září (ČTK) - Celkem 80 procent televizních diváků se nedivá na televizní reklamu. Začne-li v televizi běžet reklama, nechá ji 30 procent diváků sice na obrazovce, ale nevěnuje jí pozornost. O procento méně lidí raději přepne na jiný kanál a každý pátý divák si na chvíli odskočí od televize. Vyplývá to z výsledků průzkumu agentury Median.

Reklamu sleduje 13 procent diváků, kterým však nabízení zboží a služeb vadí. Se zájmem ji sleduje šest procent respondentů. Jen dvě procenta dotázaných soudí, že reklamy by mělo být v televizi více. Naopak dvě třetiny respondentů zastává názor, že reklama by měla být omezena.

Dalších 14 procent diváků si myslí, že reklama by měla být zakázána. Zhruba stejný podíl, 15 procent, zastává názor, že reklama v televizi by měla zůstat ve stejné míře jako nyní.

Průzkum Market & Media & Lifestyle - TGI, MEDIAN, 05/II+ 05/III se uskutečnil od letošního ledna do června na vzorku 7659 obyvatel ČR ve věku od 12 do 79 let.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK