V nové hale se vyrábějí lakované nárazníky a přístrojové desky pro všechny tři modely aut vyráběných v Kolíně, tedy pro vozy Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citröen C1.
Nymburský závod má 330 zaměstnanců a jejich počet se má do konce roku zvýšit na téměř 400. "Souvisí to s rozběhem třetí směny v TPCA, proto se třetí směna musí rozjet i v závodě Peguformu," řekl ředitel nymburského závodu Petr Hejl.
Peguform plánuje v Nymburku v roce 2006 obrat 59 milionů eur, z toho téměř polovinu představuje zakázka pro TPCA. Podle Hejla je podnik připraven v případě dalších zakázek od TPCA či jiných automobilek závod ještě rozšířit.
V nové výrobní hale trvá výroba nárazníku čtyři hodiny, výroba a montáž kompletní přístrojové desky 20 minut. Denně závod vyrobí 1100 kusů přístrojových desek a 2200 lakovaných předních a zadních nárazníků.
Se stavbou první haly nového závodu v severní průmyslové zóně Nymburka začala společnost Peguform v roce 2002. První halu určenou pro výrobu palubních desek a středních konzol pro novou octavii dokončila firma již loni. Investice do obou etap nového závodu přesahuje miliardu korun.
Peguform patří k největším zaměstnavatelům v Nymburku. V severní průmyslové zóně působí také firma ŽOS s 300 zaměstnanci.
Peguform Bohemia je největším zpracovatelem plastů pro automobilový průmysl v Česku. Nyní zaměstnává zhruba 1800 pracovníků ve třech závodech v Liberci, Nymburku a Libáni. Největšími odběrateli jsou Škoda Auto Mladá Boleslav a automobilka Audi. Podnik vyrábí i pro TPCA, japonskou automobilku Suzuki a pro společnost Opel.
Společnost Peguform Bohemia patří od roku 1999 americké firmě Venture, která vyvíjí plastové díly a moduly pro interiér i exteriér vozů.