Hlavním cílem fóra je výměna zkušeností, názorů a otevřená diskuse k nejaktuálnějším marketingovým tématům. O své zkušenosti se s účastníky podělí generální ředitelé Christoph Greussing (CAC Leasing), Stanislav Bernard (Rodinný pivovar Bernard) a Tomáš Kopic (Stavostroj). Dále vystoupí manažeři a ředitelé ze společností Papirius, Sazka, CZECHINVEST - Agentura pro podporu podnikání a investic, Oskar Mobil, GTS Novera, Česká marketingová společnost, Tesco Stores a další.
Pestrost témat bude zaručena i tím, že přednášky budou probíhat souběžně ve 2 paralelních sekcích, což umožní účastníkům vybrat si podle jejich vlastního zájmu. Mezi klíčovými tématy zazní např. Efektivní vztah CEO a marketingového ředitele, Kreativita a invence jako denní chléb marketérů, Value Based Marketing – měření marketingové efektivnosti (ROI) a Marketing nových značek a produktů.
Díky jedinečné atmosféře a neformálnímu večernímu programu se fórum každoročně stává také místem pro přátelské setkání a navázání nových kontaktů s kolegy z oboru.
Organizátorem fóra je vzdělávací a poradenská společnost top vision, která pořádá také odborné semináře a tréninky. Více informací na www.topvision.cz či tel. +420 225 096 487.