Internet už dávno neslouží pouze jako zdroj informací. Pomocí této rozsáhlé sítě lze nakupovat nejen zboží, ale i finanční produkty. Jak tedy uzavřít povinné ručení z pohodlí svého domova či kanceláře?
Postup při sjednání smlouvy:
-
Nejdříve je nutné se rozhodnout, přes kterou společnost chcete povinné ručení uzavřít - zda přes webové stránky pojišťoven nebo stránky specializovaných finančních portálů.
-
Na stránkách vybraného subjektu pak stačí najít „Prodejní centrum“ a z nabídky on-line produktů zvolit požadovaný typ pojištění, v tomto případě povinné ručení.
-
Kliknutím na tlačítko „Sjednat smlouvu“ se zobrazí formulář (návrh smlouvy), který je třeba pečlivě pročíst.
-
Kromě údajů o pojišťovaném vozidle, pojistníkovi, držiteli a vlastníkovi vozidla je třeba vyplnit i další údaje (např. počátek pojištění, údaje o předchozích pojištěních a pojistných událostech, atd.).
-
Po vyplnění údajů se zobrazí náhled smlouvy. Od věci není opětovná kontrola uvedených údajů.
-
Pak už stačí zvolit frekvenci splátek a způsob platby.
-
Po zaplacení první splátky pojistného je přijetí platby pojistitelem oznámeno informačním mailem.
-
Originál smlouvy, zelenou kartu, všeobecné pojistné podmínky a asistenční kartu obdržíte poštou.
-
Přijetí peněz pojistitelem nebo stav vaší smlouvy si, zpravidla po zadání SPZ či jiných potřebných údajů, můžete kdykoliv on-line zkontrolovat.
Chcete-li uzavřít povinné ručení on-line, můžete tak učinit
prostřednictvím našeho Prodejního centra.