Cenu za společnost Delvita převzala ředitelka lidských zdrojů Štěpánka Duffková. K ocenění dodala: „Je to určitě velký úspěch, všech zaměstnanců Delvity, kteří se denně snaží nabídnout možnost toho nejlepšího nakupování.. O radost z ocenění se určitě podělíme nejen s nimi, ale vhodnou formou také se zákazníky, díky nimž jsme tuto cenu získali“. Právě zákazníci měli možnost pomocí SMS a internetového hlasování volit nejoblíbenějšího obchodníka roku 2005 a to nezávisle na šetření společnosti Incoma Research, které stanovilo vítěze dalších deseti kategorií.
Delvita na stupních vítězů stojí již po třetí za sebou. V první ročníku v roce 2003 získala vítězství v kategorii supermarketů a o rok později se stala supermarketem roku podruhé. Letos ji v této kategorii předstihla značka Albert. „Kdybychom opět vyhráli v kategorii supermarketů bylo by to hezké, letošní titul je, ale ještě cennější. Zákazníci, nám dali jasně najevo, že nám fandí a pozitivně přijímají naši snahu o jejich spokojenost. Podle jejich názoru jsme předstihli nejen supermarkety, ale také ostatní obchodní řetězce, včetně hypermarketů, prodejců nábytku, elektroniky a dalších. To má pro Delvitu nesmírnou hodnotu a za to jim děkujeme“, uzavírá Štěpánka Duffková.
Prestižní soutěž Obchodník roku, na níž převzala záštitu Hospodářská komora ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, je organizována společnostmi GE Money Multiservice a Fincentrum.
Celkový přehled vítězů v jednotlivých kategoriích:
Držitel ocenění „Obchodník roku 2005“ OBI
Hypermarket roku 2005 Kaufland
Supermarket roku 2005 Albert
Prodejce nábytku roku 2005 IKEA
Hobbymarket roku 2005 OBI
Prodejce drogistického zboží roku 2005 Teta
Prodejce elektro roku 2005 OKAY
Prodejce textilu a obuvi roku 2005 Baťa
Velkoobchod a Cash&Carry roku 2005 Makro
Internetový obchodník roku 2005 Internet Shops
Nejoblíbenější obchodník roku 2005 Delvita