Od ledna do září dodala Škoda Auto celkem 211.298 vozů do západní Evropy a zvýšila tak proti předchozímu roku prodej o 18,9 procenta. V Německu, které je největším odbytištěm Škody, prodala 67.733 vozů a dosáhla kumulovaného podílu na trhu 3,1 procenta. V samotném září představoval podíl na trhu 3,4 procenta.
Ve Velké Británii se podařilo zvýšit prodej oproti loňskému roku o 12,2 procenta na 30.689 vozů. Ve Španělsku bylo v období leden až září zákazníkům dodáno 16.562 vozů, tedy o 43,3 procenta více než v uplynulém roce, uvádí tisková zpráva.
Ve střední a východní Evropě Škoda Auto zákazníkům dodala 135.834 vozů. "Pozitivní trend byl zaznamenán zejména v Maďarsku, Rumunsku a na Ukrajině. Dominantní pozici v Čechách se podařilo obhájit," uvedla Škoda bez bližších podrobností.
V Asii a v zámoří prodala Škoda mezi lednem a zářím 2005 celkem 22.520 vozů, což je o 12,3 procenta více než v uplynulém roce). Největší část z toho byla prodána v Indii (6597 vozů), v Turecku (4929 vozů) a v Izraeli (2105 vozů).