Patria Direct mění od konce října své logo. Nové logo má zvýraznit její postavení v rámci Patria Finance, její orientaci na investiční služby pro retailové klienty a současně vyjadřovat dynamiku a růst, které Patria Direct od zahájení obchodování v roce 2001 dosáhla.
Patria Direct zaznamenává téměř nepřetržitý růst počtu klientů (ke konci letošního září činil jejich počet 3888 – jde o meziroční růst o 54 %), množství finančních zdrojů pod správou (téměř 8,120 mld. Kč – jde o meziroční růst o 180 %), nárůst objemu obchodů či počtu realizovaných objednávek.
„O zájmu retailových investorů o obchodování prostřednictvím Patria Direct svědčí i to, že ke konci října dosáhl jejich počet hranici 4000,“ řekl Roman Koděra, vedoucí makléř Patria Direct.
Nejen růst těchto ukazatelů, ale i šíře služeb řadí Patrii Direct k nejsilnějším online brokerům. Unikátní je například i šíře a dostupnost informačního servisu, které poskytuje svým klientům.
„Patria Direct nabízí investiční služby široké veřejnosti, která si může z její nabídky zvolit produkt šitý na míru jak v návaznosti na velikost jednotlivé investice, tak v nadstandardně nabízených službách, za něž je ochotna zaplatit vyšší transakční náklady,“ řekl Roman Koděra, vedoucí makléř Patria Direct.
Informace o realizaci pokynu a vkladu peněz na evidenční účet mohou klienti Patria Direct získávat formou SMS zpráv. K výhodám Patria Direct patří silná informační podpora, kterou mohou pro svá rozhodování získat. Vedle konzultace s osobním makléřem jsou jim k dispozici i internetové nebo mobilní služby Patria Plus (www.patriaplus.cz).