T-Mobile zpochybnil zejména tvrzení reklamy, že uživatel bude volat dva roky zdarma. Pro využití nabídky volných minut si totiž musí aktivovat některý z tarifů Eurotelu a platit měsíční poplatky. V případě nejvyššího tarifu Diamant Max, který standardně nabízí 1000 minut volání a v rámci akční nabídky dalších 300 minut zdarma, je to například 3689 korun měsíčně, a minuto volání tak vyjde na 2,80 koruny.
Eurotel soudu vyhověl tak, že slogan pouze pozměnil na "Odcházím k Eurotelu" a inzeruje jej dál. Podle mluvčího firmy Pavla Kaidla je kampaň úspěšná, a tak není divu, že se ji konkurence snaží zastavit všemi prostředky. "Z našeho pohledu je ale tato reklama v naprostém pořádku. S rozhodnutím soudu a vydaným předběžným opatřením proto nesouhlasíme, ale samozřejmě ho respektujeme," dodal. Slogany podle něj doznaly změn v souladu s opatřením soudu, celkový koncept kampaně ale zůstal zachovaný.
T-Mobile nyní musí do 17. listopadu podat na Eurotel žalobu. Kdy ji firma podá a v jakém znění, nechtěl mluvčí Jiří Hájek komentovat. "Žalobu určitě podáme," uvedl pouze. Kampaň, které se má žaloba týkat, končí 31. října.
Tuzemský mobilní trh je podle odborníků již téměř nasycen. Na 10,2 milionu obyvatel připadá zhruba 11 milionů mobilních čísel, a operátoři se tak místo získávání nových uživatelů soustřeďují na oslovení zákazníků konkurence. Tomu by mělo přispět i zavedení přenositelnosti čísel v polovině ledna, kdy si uživatel při změně operátora bude moci ponechat své mobilní telefonní číslo.