Celkové výnosy vzrostly o více než 3 %, na tomto růstu se podílely především velmi dobré výsledky prodeje retailových úvěrů. Provozní náklady banky zůstávají nadále pod přísnou kontrolou a meziročně poklesly téměř o 1 %. Díky tomu se provozní zisk meziročně zvýšil o 8 %. Poměr nákladů k výnosům tak zůstal pod úrovní 50 %. Kvalita úvěrového portfolia je, i přes jeho rychlý růst, nadále velmi vysoká; náklady úvěrového rizika představují zhruba 45 bb. Čistý nekonsolidovaný zisk vzrostl meziročně o 12 % na 6 313 milionů Kč, což představuje 221 Kč anualizovaného zisku na jednu akcii.
Výsledky, kterých banka doposud v letošním roce dosáhla, opakovaně potvrzují příznivé trendy v obchodních aktivitách banky. Nadále dynamicky rostlo úvěrování klientů - fyzických osob. Celkový objem hypoték poskytnutý tomuto segmentu klientů vzrostl ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 40 % na 39,6 miliardy Kč. Počet nově poskytnutých hypoték se pak meziročně zvýšil o 45 %. Dynamiku vykazuje také prodej spotřebitelských úvěrů s meziročním nárůstem o 19 %. Celkový objem spotřebitelských úvěrů dosáhl 11,9 miliardy Kč, z toho 1,6 miliardy Kč (+ 114 %) představují úvěry z kreditních karet.
Úvěrování malých a středních podniků rovněž významně rostlo a celkový objem půjček poskytnutých tomuto segmentu se zvýšil na 54 miliardy Kč, tj. meziročně o 23 %; z toho úvěry malým podnikům zaznamenaly růst o 45 %. Celkový objem půjček velkým podnikům dosáhl hodnoty 76 miliard Kč, což je o 17 % více než ke konci září roku 2004. Tento významný nárůst je však ovlivněn nižší srovnávací základnou roku 2004.
Počet aktivních platebních karet za prvních devět měsíců roku 2005 stoupl o 13 % na 1 330 000. Banka pokračovala v úspěšném prodeji kreditních karet, jejichž počet se významně zvýšil, meziročně o 96 % na 103 000.
Křížový prodej produktů je jedním z klíčových prvků strategie banky. Počet produktů prodaných k jednomu běžnému účtu se ke konci září zvýšil na 4,8, přičemž ve stejném období loňského roku činil 4,4. Penetrace produktů Komerční banky u individuálních klientů významně roste. Ke konci září 2005 balíček produktů a služeb Komerční banky využívalo 67 % klientů - fyzických osob, proti 60 % ve stejném období roku loňského. KB zaznamenala úspěch zejména v prodeji balíčku pro studenty Gaudeamus² (+ 19 %). Počet balíčků poskytnutých podnikatelům rostl ještě výrazněji, a to o 38 %. KB dosáhla na konci třetího čtvrtletí hranice jednoho milionu využívaných produktů přímého bankovnictví.
Velmi dobře si během prvních devíti měsíců roku banka vedla rovněž v prodeji produktů dceřiných a sesterských společností a dalších obchodních partnerů. Prodej podílových fondů se v porovnání se stejným obdobím roku 2004 více než ztrojnásobil, a to především díky novému produktu rodiny fondů MAX nabízející garantované fondy. Prodej penzijního připojištění prostřednictvím sítě Komerční banky vzrostl o 98 %. Na obchodních místech KB bylo uzavřeno také 12 000 pojistných smluv k produktům neživotního pojištění poskytovaného ve spolupráci s Allianz pojišťovnou.
Komerční banka získala za prvních devět měsíců roku 70 000 nových klientů. Celkový počet klientů KB se tak meziročně zvýšil o 5 % a dosáhl na konci září počtu 1 450 000, z nichž je 1 169 000 fyzických osob a 281 000 podniků a podnikatelů. Rychle roste počet klientů, kteří využívají přímé kanály, ke konci září 2005 to bylo už 53 % zákazníků. Mezi nejoblíbenější patří telefonní a internetové bankovnictví.