Zatímco Ryanair je orientován na širokou škálu cestujících, spojení do Mnichova je podle vyjádření Cirrus Airlines zaměřeno spíše na obchodní klientelu a podnikový sektor. Odpovídají tomu i ceny letenek: nejlevnější do Londýna přijde na 528 korun, stejná letenka do Mnichova na 4053 korun, pro cestující do 25 let pak na 3569 korun. Za nejdražší letenku zájemce zaplatí téměř 30.000 korun.
Obousměrné spojení Brno-Mnichov bude fungovat od pondělí do pátku dvakrát denně, o víkendu se létá pouze v neděli vpodvečer. Na lince jsou nasazeny dva turbovrtulové stroje, 31místný letoun Dornier 328 a o něco větší Dash 8-100. Délka letu činí 75 minut.
Loni brněnské letiště využilo na 172.000 cestujících, letos by se jejich počet měl zvýšit. Jen za prvních osm měsíců tohoto roku odbavilo letiště přes 213.000 cestujících, tedy o 72 procent více než za stejné období roku 2004.
Příští rok by měla v brněnských Tuřanech vyrůst nová letištní odbavovací hala odpovídající takzvané schengenské úmluvě. Terminály pro cestující budou rozděleny do dvou režimů - pro odbavování občanů zemí EU a pro ostatní cizince. Investorem je Jihomoravský kraj, cena stavby se odhaduje na 273 milionů korun.
Pravidelné mezinárodní linky jsou i na dalších regionálních letištích. Z mezinárodního letiště v Karlových Varech, jehož vlastníkem je Karlovarský kraj, léta na pravidelné lince v současnosti pouze společnost ČSA. A to na trase Karlovy Vary - Moskva dvakrát týdně, vždy ve čtvrtek a v neděli. Ve stejné dny létá ČSA i z Moskvy do Karlových Varů.
Z mošnovského letiště létá od 4. listopadu pravidelná linka do Vídně. Zároveň ve stejný den kvůli malému zájmu dočasně skončily lety na trase Ostrava - Mnichov. Jedná se o nové lince do Londýna. Z letiště v Pardubicích pravidelné spoje nelétají, pouze charterové lety.