Pro využití nabídky volných minut si zákazník musel aktivovat některý z tarifů Eurotelu a platit měsíční poplatky. V případě nejvyššího tarifu Diamant Max, který standardně nabízí 1000 minut volání a v rámci akční nabídky dalších 300 minut zdarma, je to například 3689 korun měsíčně, a minuta volání tak vyjde na 2,80 koruny. To se však zákazník ze samotné reklamy nedozvěděl.
"Naše reklamní kampaň je úspěšná, a tak není divu, že konkurence se snaží najít způsob, jak ji zastavit," uvedl Kaidl s tím, že od září je to již třetí nepříliš zdařilý pokus o její zastavení.
Soud již nedávno Eurotelu zakázal používat slogan "Volání zdarma na dva roky" ve spojení s větou "Přecházím k Eurotelu". Eurotel soudu vyhověl tak, že slogan pouze pozměnil na "Odcházím k Eurotelu" a používal jej dál. Větu pozměněnou na "Volání zdarma do všech sítí na dva roky" operátor používá i v současné vánoční reklamní kampani s hlavním sloganem "Po 3. minutě volejte zdarma".
Tuzemský mobilní trh je podle odborníků již téměř nasycen. Na 10,2 milionu obyvatel připadá zhruba 11 milionů mobilních čísel, a operátoři se tak místo získávání nových uživatelů soustřeďují na oslovení zákazníků konkurence. Tomu by mělo přispět i zavedení přenositelnosti čísel v polovině ledna, kdy si uživatel při změně operátora bude moci ponechat své mobilní telefonní číslo.