České dráhy představily třetí lokomotivu v reklamním nátěru – tentokrát v barvách ČD Cargo

14.11.2005 | , České dráhy
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Vedle lokomotiv v reklamních nátěrech ČEZ – Duhová energie (lokomotiva řady 151) a Českého olympijského teamu (lokomotiva řady 363) bude po českých kolejích od dnešního dne jezdit další lokomotiva ČD v netradičním zbarvení.

Známý herec – Radoslav Brzobohatý – jako oficiální kmotr a velký příznivce železnice dnes na pražském hlavním nádraží slavnostně pokřtil elektrickou lokomotivu Českých drah číslo 363.015-9 ve „vlastním“ barevném provedení propagujícím nákladní dopravu pod hlavičkou ČD Cargo.

Modrobílá lokomotiva má na svém boku výrazně v červené barvě uvedenu internetovou adresu www.cdcargo.cz.  Autorem grafického ztvárnění lokomotivy je Jiří Milfajt z Communic Research; samotné zbarvení lokomotivy zrealizovala společnost Konting při využití polepových technologií 3M.


Samotná lokomotiva má následující provozní a technické charakteristiky:

• Výrobní číslo: 8126
• Datum převzetí: 15. 11. 1985 (výrobce k. p. Škoda Plzeň)
• Od převzetí postupně ve stavu dep kolejových vozidel Ostrava a Brno
• Celkový kilometrický proběh: 2,665 milionů km


Reklamní nátěry železničních vozidel jsou populární nejen v ČR, ale i v zahraničí. Řada reklamních lokomotiv – například ve zbarvení produktů farmaceutických výrobců, značek potravinářských produktů či rozhlasových stanic - jezdí v SRN či ve Švýcarsku, známá jsou také různá „výroční“ zbarvení lokomotiv, kdy například rakouské dráhy představily lokomotivu Taurus ve výročním zbarvení rakouské armády.

Sousední slovenské dráhy (ZSSK) před nedávnem představily lokomotivu v červenobílém reklamním nátěru populárního nápoje Coca-Cola.

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy