„Letos se například nepotvrdilo, že by letní měsíce patřily z hlediska autobusinessu ke slabším– zájem o naše finanční produkty určené k nákupu automobilů byl nadprůměrný a v červnu, červenci i srpnu jsme financovali nákupy v hodnotě vždy přesahující čtvrt miliardy,“ říká k dosavadním výsledkům společnosti CCB Finance její obchodní ředitel Ing. Marek Mucha. „Ve srovnání s jinými roky jsme zaznamenali slabší zájem o nákup vozů v podzimních měsících. To může být také důsledek výrazného růstu cen pohonných hmot v tomto období. Předpokládáme, že řada klientů rozhodnutí o koupi vozu odložila a poptávka adekvátně naroste na konci prvního čtvrtletí roku 2006,“ dodává Ing. Mucha.
Nejsilnějším měsícem pro CCB Finance byl letos jednoznačně duben, kdy společnost poskytla svým klientům na nákup motorových vozidel přes 340 milionů Kč, tedy o 53 % více, než v dubnu 2004.