Podle Hájka by soud mohl v nejbližší době nařídit výkon rozhodnutí, tedy stažení televizních a rozhlasových spotů, prostřednictvím exekutorské firmy. Firmě zároveň hrozí stotisícová pokuta.
"O tom, že by T-Mobile požádal soud o exekuci, nic nevíme. Pokud by to byla pravda, pak si tento postup nedokážeme vysvětlit," uvedl mluvčí Eurotelu Pavel Kaidl. Firma přesto podle něj podnikla všechny kroky k tomu, aby požadavky vyplývající z předběžných opatření splnila.
Eurotel by se měl podle nařízení Městského soudu v Praze zdržet sloganu "Volání zdarma na dva roky". Podle předběžného opatření může reklama navodit u spotřebitelů klamný dojem, že budou volat zadarmo, a může je odlákat od konkurence. Zákazník přitom jen získá navíc volné minuty v rámci tarifního programu, za který každý měsíc platí. Eurotel slogan změnil a nyní nabízí "Volaní zadarmo po dva roky do všech sítí".
Nedávno městský soud v podobném sporu předběžně rozhodl, že telekomunikační firma Czech On Line nesmí používat srovnávací reklamu s Českým Telecomem, která by mohla být pro uživatele zavádějící.