Max Internetbanking PS je nejrychleji rostoucím kanálem přímého bankovnictví z nabídky Poštovní spořitelny. „Vzhledem k tomu, že jsme Max Internetbanking začali nabízet až na konci roku 2004, je nárůst skutečně extrémní. Od počátku roku vzrostl počet uživatelů o více než 400 %,“ prohlásil Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.
„Razantní růst je důkazem toho, že moderní technologie nejsou výsadou technických nadšenců, ale že pronikají mezi širokou veřejnost. Potvrzuje to i průzkum Ministerstva informatiky, podle nějž 66 % obyvatel ČR umí využívat počítač,“ dodal Libor Svoboda.
Některý z kanálů přímého bankovnictví používá 294 tisíc klientů, což představuje 29 % klientů Poštovní spořitelny, kteří mají běžný účet. Nejvíce klientů Poštovní spořitelny používá telefonní bankovnictví Max Phone PS.