Hyundai si vybírá lokalitu s dobrým spojením na Slovensko, kde má závod jeho dceřiná automobilka KIA. Sedmá největší automobilka na světě by stavbou továrny s roční výrobou 300.000 vozidel vytvořila na 3000 pracovních míst. O získání investice usiluje i Polsko. Česko zvažuje i lokality v Mošnově na Novojičínsku a Nošovicích na Frýdeckomístecku. Varianta výstavby v Nošovicích je ale ohrožena, protože někteří tamní vlastníci odmítli prodat své pozemky, a Moravskoslezský kraj proto přípravu této zóny zastavil.
V Mošnově by muselo továrně ustoupit několik podnikatelů, protože by bylo nutné srovnat se zemí dvě budovy. Jedna z oslovených mošnovských firem ale údajně potřebuje rok na to, aby našla vhodné prostory. Třetí možností pro výstavbu je právě Zlínský kraj a zóna v Holešově.
Zlínský kraj podpisem smluv podle Drozda prakticky dokončil přípravu zóny pro investora. Kraj ještě připravuje smlouvy o koupi společnosti TTT Air. Od TTT Air kraj koupil 182 hektarů pozemků, jedná také s dalšími vlastníky pozemků v zóně, smlouvy o smlouvách budoucích jsou podle Drozda již připraveny. Hyundai totiž chce nejméně 200 hektarů. Pozemky kraj vykupuje za 150 korun za metr čtvereční.
Průmyslová zóna v Holešově vzniká v areálu letiště, které vlastní společnost TTT Air. Pozemky leží u připravované dálniční křižovatky, v její těsné blízkosti pak povede rychlostní komunikace R49. "Takto umístěná zóna může být pro investory zajímavá," řekl ČTK již dříve hejtman Libor Lukáš (ODS). Právě špatná dopravní dostupnost je podle agentury CzechInvest hlavním důvodem dosavadního menšího zájmu investorů o Zlínský kraj.