Odborníci anketu vesměs vítají. Například analytik serveru Měšec.cz Petr Zámečník ji považuje za výbornou příležitost klientů vyjádřit dalším viditelným způsobem názor na bankovní poplatky. Anketa může být podle něj užitečná též bankám, které z ní mohou vyčíst, které poplatky jejich klienty trápí nejvíce.
Portál sestavil z tipů, které posílali lidé dva týdny, tabulku těch poplatků, které nejčastěji označovali za absurdní. V prvním kole, které potrvá do 16. ledna 2006, vyberou návštěvníci webu tři nejabsurdnější poplatky. O těch pak budou hlasovat ve finálovém kole. Nejabsurdnější bankovní poplatek bude vyhlášen v únoru.
Poplatková politika českých bank se po kritice médií a tlaku ze strany ministerstva financí na změny v bankovním sektoru pozvolna mění. Ze sazebníku většiny bankovních domů již vymizel zřejmě nejkritizovanější poplatek za zrušení účtu, který byl ještě do poloviny letošního roku standardem.