Podle deníku k tomu má nejmladší operátor několik důvodů. Od poloviny ledna bude možné odejít ke konkurenci a nechat si přitom své číslo a Vodafone v tom vidí jednu z největších šancí, jak získat nové duše do své sítě. V polovině února navíc přijede ze Švédska nový šéf Grahame Maher, který nahradí Karlu Stephensovou.
I když zástupci společnosti stále mluví o změně značky v prvním pololetí příštího roku, firemní auta už nové logo zdobí a také na vánoční ledové ploše v centru Prahy už zbylo místo jen pro Vodafone, píše MfD.
Podle viceprezidenta Oskar Vodafone pro značku Igora Přerovského si většina lidí v Česku na Vodafone už zvykla. "Podle průzkumů prováděných s externí firmou vychází, že na začátku prosince znalost značky Vodafone byla přes 60 procent," řekl MfD. Kolik bude přemalování loga stát, však neprozradil. Potvrdil ale, že s novou tváří chystá Vodafone i nové služby.