V Česku se kompletně vyrábějí čelní řídící vozy, u obou vložených vozů dělá pražský Siemens hrubé stavby, lakování a částečně také závěrečnou montáž. Ostatní práce na soupravě dokončuje ve Švýcarsku firma Stadler Rail.
Podle výrobce jsou vlakové jednotky sériově vybaveny klimatizačním zařízením a informačním systémem pro cestující. Mají nízkopodlažní konstrukci, takže plně vyhovují požadavkům na přepravu tělesně postižených. Souprava má 378 míst k sezení.
Souprava nyní musí projít zátěžovou klimatickou zkouškou ve zkušebním středisku Rail Tec Arsenal ve Vídni. Spolkový drážní úřad potom vystaví osvědčení o provozuschopnosti. Po zkušebních jízdách v Curychu budou nové jednotky nasazeny od května do provozu na jedné lince. Postupně však budou přibývat další.
Podle informací Ekonoma by měly letos švýcarské dráhy rozhodnout o objednávce dalších 25 elektrických dvoupatrových jednotek.