Za nejslibnější asijský trh přitom většina manažerů pokládá Čínu. Tato země je nejpopulárnějším místem v Asii také pro zřízení výrobního závodu. Nejméně oblíbená je Čína u francouzských a belgických manažerů.
Evropští manažeři si ovšem uvědomují, že při obchodování s Asií mohou narazit na některé logistické problémy. Největší obavy mají z byrokracie (59 procent) a možné nedostatečné znalosti místního trhu (53 procent).
Kvůli rozdílnému trhu, kultuře a požadavkům v jednotlivých oblastech je Asie složitým regionem. Aby byly společnosti úspěšné, musejí dokonale porozumět jemným rozdílům mezi jednotlivými trhy a přizpůsobit jim své podniky. S těmito úkoly mají patrně největší problémy španělští manažeři (67 procent).
Dalším zdrojem obav evropských manažerů jsou celní nařízení, dlouhé přepravní lhůty, obavy o platby a potíže s pohybem zboží. I přes rychlý růst asijských ekonomik a jejich obrovské úsilí o zlepšení služeb je stále překážkou nedostatečná infrastruktura.
V průzkumu UPS Europe Business Monitor, který se provádí každoročně 15 let, bylo od 12. září do 9. listopadu minulého roku osloveno 1459 manažerů z 15.000 předních evropských společností. Průzkum se konal v Belgii, Francii, Německu, Itálii, Nizozemsku, Španělsku a Británii.