Společnost Home Credit, patřící do mezinárodní finanční skupiny PPF, vstoupila v polovině prosince 2005 na trh splátkového prodeje v Kazachstánu a v největších městech této středoasijské republiky začala nabízet své finanční produkty. Kromě nejvýznamnějších metropolí, tj. více než milionové Almaty a hlavního města Astany, se jedná o dalších 15 velkých měst, ze kterých Home Credit pokrývá všech 14 správních regionů Kazachstánu.
„V prvním roce se zaměříme na obsazení obchodní sítě prodejen černé a bílé techniky, nábytku, mobilních telefonů, sanitární techniky, topných systémů a stavebních dílů“ přibližuje strategii Home Credit v Kazachstánu Ladislav Chvátal, člen představenstva PPF a výkonný ředitel skupiny PPF pro retailové bankovnictví a spotřebitelské financování. Později společnost Home credit hodlá rozšířit nabídku finančních produktů o bezúčelové spotřebitelské úvěry, revolvingové úvěry a úvěry na nákup aut.
V České republice mezinárodní skupina Home Credit překročila hranici milionu obsloužených klientů, celkem jich na středoevropských a ruských trzích registruje více než šest milionů. Podobných úspěchů chce společnost dosáhnout i na východnějších trzích, kde se skrývá značný potenciál. „Věříme, že při získávání klientů budeme úspěšní – zdejší bankovní a finanční trh totiž patří k nejvyspělejším ze všech členských zemí Sdružení nezávislých států a na uvedení našich inovativních a rychlých služeb v oblasti splátkového prodeje je jistě připraven,“ říká Ladistav Chvátal a čísla mu dávají za pravdu. Během několika dní loňského roku společnost poskytla občanům Republiky Kazachstán téměř 1400 spotřebitelských úvěrů.
Zdroj: Tisková zrpáva Home Credit