3 týdny před konferencí již je zaregistrováno téměř 500 účastníků. Mezinárodní rozměr programu se promítá i do účastnické struktury, zahraniční řečníci či účastníci (pocházející nejen z bezprostředně sousedících zemí, ale např. i z Ukrajiny, Ruska či Rumunska) představují významně větší podíl než v minulosti, což bude nepochybně velkým přínosem pro odborné diskuse. Retail Summit 2006 má tak ty nejlepší předpoklady navázat na historii předchozích 11 úspěšných ročníků, zejména pak toho loňského, jehož se zúčastnilo rekordních 940 delegátů. Vzhledem k tomu, že k největšímu přílivu registrace dochází právě v těchto dnech, oznamují organizátoři prodloužení termínu registrace až do konce ledna 2006.
Zájem dosud přihlášených účastníků (zejména top managerů) se z nabídky diskusních workshopů druhého konferenčního soustřeďuje především na fórum obchodníků a dodavatelů "akčně“ nazvané "Power Play“, na marketingovou sekci "Shopper 2006 – proměna zákazníka v čase“ a na vizionářské téma "Store of the future – prodejna budoucnosti“. Dále jsou velmi atraktivní sekce zaměřené na problematiku obchodování na nových trzích (v rámci stávajících členů EU) a na rozvojové možnosti expanze a exportu do oblasti Balkánu, Ukrajiny a Ruska.
Retail Summit 2006 je organizován Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, Fakultou mezinárodních vztahů VŠE Praha, časopisem Moderní obchod a společností INCOMA Consult. Akce se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí, odborným garantem je INCOMA Research. Zvláštní poděkování organizátorů patří komunikačnímu partneru summitu – společnosti Eurotel.
Novinky z přípravy konference jsou průběžně publikovány na www.retail21.cz/summit. Pro dotazy k účasti v rámci summitu je k dispozici e-mail konference@incoma.cz či infolinka +420 251 117 521.