„Při tvorbě internetového portálu www.gemoney.cz, zastřešujícího GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto, vycházíme ze šablon a stylů používaných společnostmi GE po celém světě, které byly adaptovány pro Českou republiku a potřeby našich klientů,“ řekl David Hlaváček, Manager pro internetovou komunikaci GE Money Bank. „Jsme velmi potěšeni, že jsme získali toto ohodnocení a během letošního roku čeká naše stránky řada vylepšení v oblasti designu i nových funkčností. Mimo samotných úprav portálu plánujeme ještě více se zaměřit na on-line marketing a optimalizaci pro vyhledávače tak, abychom klientům vyšli ještě více vstříc,“ dodal David Hlaváček.
Studie projektu Dobrý web hodnotila zejména ergonomii webu, jeho obsah, internetový marketing, přístupnost a provázanost webu s dalšími informačními kanály. Na pětistupňové škále získala GE Money Bank čtyři a půl bodu při hodnocení obsahu, čtyři body při hodnocení použitelnosti a přístupnosti, tři a půl bodu při hodnocení internetového marketingu a tři body při hodnocení provázanosti s ostatními komunikačními kanály. Celkové hodnocení GE Money Bank tak dosáhlo čtyř bodů z pěti možných.
Dobrý web je profesionální poradenské centrum v oblasti tvorby www stránek, správy jejich obsahu, internetového marketingu, optimalizace pro vyhledávače, informační architektury, přístupnosti a použitelnosti webových stránek.