Na třetí místo se dostala nová značka internetových telefonních služeb Skype, kterou vlastní americká internetová aukční síň eBay. Další příčky obsadili americký řetězec kaváren Starbuck a švédský prodejce nábytku Ikea.
V samostatném žebříčku pro Evropu a Afriku se na první místo dostala finská společnost Nokia, jež je největším výrobcem mobilních telefonů na světě. Druhou příčku obsadila Ikea, kterou následovala značka Skype. Na čtvrté pozici se umístil španělský módní dům Zara a na páté německý výrobce luxusních automobilů BMW.
Studie je založena na odpovědích 2528 odborníků a studentů na otázku "Jaká značka měla v roce 2005 největší vliv na náš život?". Nebere však v úvahu ekonomickou hodnotu značky, podle které je na prvním místě pravidelně značka Coke společnosti Coca- Cola. Ze studie přímo nevyplývá, zda je vliv značky pozitivní či negativní, takže vítězství nemusí být automaticky spojeno s nárůstem důvěryhodnosti.
Studie společnosti brandchannel.com často přináší kontroverzní výsledky. V roce 2004 byla například podle studie pátou nejvlivnější značkou světa arabská televizní stanice Al- Džazíra, která se letos propadala na 25. místo, píše agentura Reuters.