BGS LEVI Group prodala v roce 2005 přes 40 tisíc osobních počítačů

24.01.2006 | , BGS LEVI
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Společnosti holdingu BGS LEVI Group a.s., společnosti LEVI International a.s., BGS Distribution a.s., BGS Distribution Czech s.r.o. a BGS Retail s.r.o. dodaly v roce 2005 na český a slovenský trh více než 41 tisíc kusů počítačů značek LYNX, DigiPro a BRAVE.

Všechny společnosti holdingu BGS LEVI Group a.s. dodaly v roce 2005 na český a slovenský trh 41 716 kusů počítačů značek LYNX, DigiPro a BRAVE a významně tak zvýšily svůj tržní podíl.

V roce 2005 bylo prodáno 26 744 kusů desktopů, serverů a notebooků LYNX, což ve srovnání s rokem 2004 představuje nárůst o 39 %. Od roku 2003 se prodeje počítačů LYNX více než zdvojnásobily a značka LYNX se zařadila mezi hlavní hráče na českém trhu. Prodeje počítačů této značky vzrostly jak v dealerské síti, tak v obchodních řetězcích.

V posledním čtvrtletí roku 2005 odkoupila společnost BGS Retail s.r.o., člen skupiny BGS LEVI Group,
od společnosti AAC Czech a.s. značku BRAVE. Ta je, podle statistik časopisu Reseller Magazine, nejsilnější značkou počítačů v České republice (dle množství prodaných kusů za rok 2004). V roce 2005 se  v České republice pod touto značkou prodalo 34 000 kusů počítačů.

"Koupě značky BRAVE byla dalším krokem k naplnění strategie holdingu BGS LEVI Group, kterou je získání vedoucí pozice na česko-slovenském trhu v IT distribuci a výrobě PC", řekl Ludvík Šebík. Ještě ve čtvrtém čtvrtletí roku 2005 společnost BGS Retail s.r.o. zahájila dodávky počítačů BRAVE do obchodních řetězců
a stihla tak prodejně nejlepší období roku.

„Se začátkem roku 2006 jsme také zahájili dodávky počítačů BRAVE do dealerské sítě. Určitě se nechystáme značku BRAVE nabízet výlučně obchodním řetězcům. Specializovaní prodejci výpočetní techniky jsou totiž pro většinu zákazníků stále hlavním místem pro nákup nového počítače“, uvedl Leoš Kalandra, marketingový ředitel LEVI International a.s.. „Značky BRAVE a LYNX si nebudou konkurovat. Naopak chceme, aby si každý zákazník našel v naší nabídce ideální počítač, ať už půjde o nového zákazníka, který si nechá počítač doporučit nebo o toho, který díky svým znalostem už přesně ví, po jaké konfiguraci či značce sáhnout“, dodal Leoš Kalandra.

Značka DigiPro pokračovala v loňskem roce v rozšiřování spektra svých zákazníků a sítě autorizovaných servisních míst. Své nové majitele našlo na Slovensku a v České Republice 11 535 počítačů DigiPro.


Společnosti holdingu BGS LEVI Group a.s. rovněž vyrobily 3 446 počítačů pod jinými značkami jako OEM výrobce. „Díky dobrému zvládnutí výroby velkého množství počítačů pod různými značkami předpokládáme, že i v roce 2006 získáme několik nových kontraktů pro OEM výrobu. Přestěhování do nového logistického centra, které plánujeme na září tohoto roku, nám v tomto směru nabídne nové možnosti pro růst a expanzi“, uvedl Igor Šrom, ředitel logistiky LEVI International a.s.

„Výsledky prodeje osobních počítačů za rok 2005 ukazují, že záměr společnosti být v roce 2007 největším lokálním výrobcem počítačů je jistě ambiciózní, ale nikoli nereálný. 41 000 prodaných kusů je rázným nakročením k jeho splnění. S výsledky prodejů PC za rok 2005 jsme spokojeni. Dávají nám dobré předpoklady ke splnění letošního cíle: dodat na český a slovenský trh 70 000 počítačů“, dodal Ludvík Šebík.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy