ČT očekává z reklam u zimní olympiády výnos 43 milionů

25.01.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

PRAHA 25. ledna (ČTK) - Česká televize očekává, že za reklamu ve vysílání ze zimní olympiády v italském Turíně získá kolem 43 milionů korun. Lidovým novinám to potvrdila Anna Freimanová z tiskového oddělení ČT. Výnos ČT z reklamy k předchozí zimní olympiádě v americkém Salt Lake City byl zhruba o 16 milionů menší. Většinu reklamních časů pro Turín už televize vyprodala. Olympiáda začne za 17 dní.

Nejvíce museli zaplatit zájemci, kteří chtěli svou reklamu vysílat mezi druhou a třetí třetinou finálového utkání v hokeji. Za jeden třicetivteřinový spot dali 380.000 korun, což je bezmála dvojnásobek běžné ceny za reklamu v hlavním vysílacím čase ČT, informují LN.

Průměrná ceny za půlminutový spot v přenosech ZOH se pohybuje mezi 75.000 a 100.000 korun a je vyšší než při předchozích hrách v Salt Lake City v roce 2002.

"U finálové části hokejového turnaje se objeví zejména klienti z oblasti bankovních služeb, léčiv, aktivní budou i pivovary," řekl LN Štěpán Wolde z agentury ARBOmedia, která prodává reklamní čas ve vysílání ČT.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK