Počátkem loňského ledna společnost pozastavila leteckou přepravu na pravidelných linkách a soustředila se výhradně na charterové lety. Důvodem byla podle firmy nezpůsobilost letištní plochy v Kunovicích na Uherskohradišťsku pro zimní provoz a růst poptávky po charterových letech. Obchodní ředitel tehdy řekl, že provoz na linkách bude obnoven po zlepšení klimatických podmínek, zřejmě v polovině března. Soud ale 14. ledna poslal firmu do konkurzu.
Firma se tehdy proti konkurzu odvolala, zvažovala i trestní oznámení. Podle konkurzního správce dluhy firmy přesahovaly 13 milionů korun. Podle neověřených informací podala návrh na konkurz rakouská společnost působící v letecké přepravě. Koncem loňského června byl ale konkurz zrušen.
Pravidelnou leteckou dopravu z Kunovic do Prahy a dále do neobvyklých evropských destinací, například Antverp, švýcarského Sionu či na ostrov Brač, zahájila Discovery Travel na začátku června 2004. Lety z Kunovic do Prahy a zpět zajišťoval několikrát týdně letoun BAE 146 s celkovou kapacitou 80 až 100 cestujících. Stejný typ letounu společnost využívala i na mezinárodní lince z Kunovic do Antverp.
Od poloviny prosince 2004 létala do Prahy také z mošnovského letiště v Ostravě. Zatímco u ČSA přišel tehdy zpáteční let Ostrava - Praha - Ostrava nejméně na 2970 korun, Discovery Travel nabízela tuto službu za 1147 korun, pro studenty dokonce jen za 990 korun. Příchod zimního počasí ale provozování linek velmi ztížil.