Zatímco každý měsíc minulého roku vložili klienti na své účty u PFČP v průměru 360 milionů korun, v listopadu to bylo už 431 milionů a v prosinci dokonce půl miliardy korun. „Nárůst objemu klientských vkladů před vánocemi úzce souvisí s daňovými úlevami. Lidé mají poslední možnost doplatit potřebnou částku, aby nepřišli o daňové zvýhodnění. Podle naší zkušenosti to řada z nich udělá až v samotném závěru roku,“ vysvětluje strmý nárůst vložených peněz v posledních dnech loňského roku Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP.
Vysoký objem vkladů v závěru roku ovlivnila letošní informační kampaň PFČP, která byla intenzivnější než v předchozích letech. „Kromě tradičního listopadového dopisu vybraným skupinám klientů jsme letos úlevy na daních propagovali plošně. Informace o možnosti daňové úspory byly součástí televizních reklamních spotů i venkovní reklamy,“ doplňuje Pavel Němec.