Kampaň „Masky“

30.01.2006 | , ODS
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Satirická a ironizující kampaň „Masky“, kterou ODS připravila k programové konferenci ČSSD, má upozornit na opakované neplnění programových slibů sociální demokracie, její personální a programovou prázdnotu a nebezpečí pokračujícího sbližování s KSČM.

V reklamní části využíváme některé z představitelů ČSSD jako symboly oslabování demokratických principů v české politice (předseda vlády Jiří Paroubek), neprofesionality a neodbornosti (ministr financí Bohuslav Sobotka) a touhy po moci za jakoukoliv cenu a pomocí jakékoliv politické strany (ministr zdravotnictví David Rath). Doplňkem je symbolické propojení s „napravenými, reformujícími se“ komunisty prostřednictvím předsedy KSČM Vojtěcha Filipa.

V žádném případě se nejedná o osobní útoky na jednotlivé politiky. Jde o metaforu, která ukazuje základní atributy současné politiky ČSSD. Maska je použita jako nástroj klamání veřejnosti, neplnění slibů, pokrytectví a přetvářky.

ODS se na rozdíl od svých politických konkurentů k takové kampani hlásí, podepisuje se pod ní. Považujeme tento způsob vedení volební kampaně za standardní, slušný a etický nástroj vyjádření politických postojů, známý a používaný v demokratických zemích celého světa.

ODS si nenasazuje a nebude nasazovat masku ani před svými politickými soupeři, ani před voliči.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy