Oskar změní oficiální název 1. února. Nové červenobílé logo s kapkou vystřídá hranatý úsměv Oskara na prodejnách, firemních materiálech či vozovém parku. Změnu má doprovázet rozsáhlá reklamní kampaň, které zatím dominuje velká červená ruka. Celkové náklady na změnu značky firma tají, ale podle odborníků půjde, stejně jako v případě dalších telekomunikačních firem T-Mobilu či Telecomu, o stovky milionů korun.
Již v první polovině roku chce firma uvést mobilní portál Live!, který má usnadnit přístup k zábavě na mobilním telefonu. Live! nabízí například stahování hudby, vyzváněcích tónů, her a videa nebo sledování televize prostřednictvím mobilního telefonu a Vodafone jej nabízí ve více než dvou desítkách zemí. Problém může způsobit to, že značku Live! již požívá pro podobnou službu konkurenční Eurotel.
Po spuštění Live! bude na konci roku následovat start sítě třetí generace UMTS, která umožní další rozšíření služeb portálu. Zavedení UMTS společnosti umožní nabízet videohovory nebo sledování televizních kanálů. Skupina nyní nabízí UMTS na 17 trzích, kde si uživatelé mohou v mobilech vybírat až z více než dvou desítek televizních kanálů od Fox News, CNN, Discovery Channel po MTV. Uživatelé budou moci rovněž stahovat písničky v plné verzi či posílat a přijímat elektronickou poštu.
S UMTS by se v tuzemsku měla objevit i služba Radio DJ, představená začátkem roku, která umožňuje uživateli on-line poslech hudby podle jeho výběru ze zhruba půlmilionové databáze titulů. Skladby, které se uživateli líbí, si může hned do svého mobilu stáhnout, naopak ty nechtěné může přeskočit. Na trzích, kde už služba běží, se denní poplatek pohybuje kolem dvou eur a měsíční mezi deseti až 15 eury. Stažení písně vyjde na 90 centů.
Během letošního roku Vodafone v tuzemsku představí rovněž službu Simply spojenou s nabídkou telefonů s jednoduchým ovládáním. Telefony určené například pro seniory nabízí základní funkce a ovládání pomocí několika základních tlačítek. Vedle toho se v nabídce nově objeví i telefony, které přední výrobci dodávají přímo podle objednávky skupiny Vodafone.
Konkurenční Eurotel a T-Mobile nabízí UMTS od minulého roku. Letos se, podobně jako Oskar Vodafone, chtějí zaměřit především na nabídku multimediálních služeb. T-Mobile již testuje pro celou mezinárodní skupinu možnosti příjmu digitálního televizního vysílání v mobilních zařízeních. Firma také letos v ČR chystá zavedení služby Web'n'Walk, která umožní plnohodnotné surfování na internetu z mobilního telefonu. Eurotel se chce mimo jiné zaměřit na stahování hudby a sledování televizního vysílání na mobilních telefonech. Vedle toho chystá výrazné zrychlení UMTS.
Oskar Vodafone měl na konci minulého roku 2,14 milionu zákazníků na trhu s 11,45 milionu aktivních SIM karet. Vodafone má přes 170 milionů klientů.