Členy TwoOne jsou kromě vídeňského letiště také skupina Penta a rakouský finanční ústav Raiffeisen Zentralbank. Konsorcium v druhém kole tendru zvítězilo nad konkurenčním sdružením vedeným španělskou společností Abertis, které nabídlo celkem 17,11 miliardy Sk.
Konsorcium má za letiště zaplatit do poloviny srpna. Transakci ještě musí schválit protimonopolní úřad.
Privatizaci 66 procent akcií největších slovenských letišť kritizovala zejména opozice. Prodej považuje za nevýhodný a obává se zejména toho, že se Bratislava stane záložním letištěm pro svého nejbližšího konkurenta ve Vídni. Nejsilnější opoziční strana Směr - sociální demokracie nejdřív pohrozila, že v případě úspěchu v příštích parlamentních volbách tendr zruší. Následně se neúspěšně pokusila v parlamentu prosadit návrh, kterým žádala vládu o zastavení prodeje.
Zástupci TwoOne ale úvahy o utlumení osobní přepravy v Bratislavě odmítli. Vídeňské letiště by se podle konsorcia mělo rozvíjet jako letecký uzel pro mezinárodní linky, naopak v Bratislavě se mají soustředit nízkonákladové aerolinie a charterové lety.
Odborníci ani letecké společnosti, které bratislavské letiště využívají, výběr budoucího majitele blíže nekomentovali. Shodli se, že letiště potřebuje investice, zejména do nového terminálu, parkoviště a další infrastruktury.