V České televizi se intenzita reklamy zdá přílišná polovině lidí. Stejně častý je názor, že reklamy je na tomto kanálu přiměřeně.
Stále vzestupnou tendenci vykazuje nasycenost reklamou na internetu. V roce 1999 ji uváděla tři procenta občanů, nyní to je téměř čtvrtina populace.
Množství reklamy v rozhlase, v tištěných médiích a na billboardech a plakátech Češi vnímají jako přiměřený. V případě reklamy v kině se situace příliš nezměnila. Jen 13 procent lidí se domnívá, že je jí na tomto místě příliš mnoho.
Pozvolna klesá podíl těch, kteří jsou přesyceni reklamou v poštovních schránkách. V šetřeních v roce 2004 to bylo 73 procent, nyní tento názor zastává 67 procent občanů.
Výzkum postoje české veřejnosti k reklamě se uskutečnil od 2. do 7. prosince 2005. Zúčastnilo se ho 1038 občanů České republiky starších 15 let.