Generální ředitel CzechInvestu Tomáš Hruda řekl, že test se zaměřuje na klíčové oblasti podnikání, jako je marketing, personalistika, výroba, financování a finanční řízení podniku.
"Po každou oblast jsme připravili sadu otázek, na které může podnikatel odpovědět přímo ze své kanceláře nebo z domova. Pokud odpoví alespoň na 80 procent dotazů v každé části, zobrazí se mu vyhodnocení testu," uvedl Hruda.
Hodnocení poté procentuálně vyjádří, nakolik firma funguje správně, a zároveň upozorní na její slabá místa. "Základem úspěšného absolvování testu je samozřejmě pravdivé zodpovězení otázek. Test má podnikatelům pomoci identifikovat silná a slabá místa v jejich firmách a je pochopitelně anonymní," podotkl Tomáš Basista z CzechInvestu.
Podnikatelé, kteří se po vyhodnocení testu rozhodnout využít služeb poradců, si mohou vybrat specialistu z Národního registru poradců, anebo mohou využít služeb některého z 26 Regionálních poradenských a informačních center. Na vybrané druhy poradenství mohou podnikatelé získat prostřednictvím CzechInvestu finanční podporu.