Největší růst prodejů firma letos očekává zejména v západní a východní Evropě a zámoří. Člen představenstva Fred Kappler řekl ČTK, že mírný růst prodejů předpokládá i v Česku, kde by podle něj mohla i do budoucna automobilka udržet podíl přes 40 procent, a udržet si tak dominantní pozici.
Roomster poprvé firma představí novinářům 28. února na ženevském autosalonu. Na vybrané trhy jej pak začne uvádět v polovině roku. V příštím roce počítá, že by již mohla prodat přes 50.000 kusů tohoto nového modelu.
Dominantní podíl na prodejích i tržbách budou mít podle firmy letos octavie. Již loni se obě octavie podílely na celkových tržbách 58 procenty, zatímco fabie 35 procenty a superb sedmi procenty. Kappler řekl ČTK, že firma plánuje zachovat souběžnou výrobu staré i nové octavie nejméně do roku 2010. Pokud budou ale zákazníci mít stále zájem, může výroba pokračovat i v dalším desetiletí.
Předseda představenstva Detlef Wittig uvedl, že s prodejem staršího modelu Octavia Tour firma počítá jak na českém trhu, tak v západní Evropě včetně Německa, ale například i na Ukrajině či v Indii.
Kappler ale vyloučil, že by podobný model prodeje staršího a nového modelu plánovala firma také u fabie. Následovníka fabie by měla firma uvést na trhy v roce 2007 a rok později by měla představit nový superb.
V následujících letech počítá firma s tím, že s pomocí čtvrté modelové řady roomster a posílením zahraničních výrob přesáhnou celkové roční prodeje automobilky 600.000 vozů.