"Výsledky loňské kampaně předčily všechna naše očekávání: podle průzkumů patřila bobří reklama k absolutně nejúspěšnějším mezi všemi TV spoty pojišťoven v Česku,“ uvedl ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner. „Logicky jsme se proto rozhodli angažovat bobra i pro další pokračování naší imageové kampaně,“ dodal.
Kampaň, jejímž cílem je vyzdvihnout spolehlivé a rychlé služby profesionálů ČSOB Pojišťovny při likvidaci pojistných událostí, bude nasazena v médiích v březnu a dubnu. Během března se s ní bude možné setkat až stodvacetkrát v televizi na kanálech ČT1 a Prima a také na 450 billboardech po celé ČR. Kromě toho kampaň poběží v březnu a dubnu i na internetu na nejnavštěvovanějších portálech: seznam.cz, centrum.cz a finance.cz.
Zatímco v předchozí reklamě se bobr vynořuje z vody „do půli těla“, v novém příběhu si zahraje cela postava. Model bobra v téměř reálné velikosti vznikl původně v Londýně, pro současnou kampaň jej však dokončili čeští loutkáři. Bobrovi tak přibyly spodní končetiny, ocas a rozpohybovala se mu čelist. Natáčení spotu, které se uskutečnilo ve dnech 15. a 16. února, se ujal známý americký režisér Jake Knowles, za kamerou stál Alexander Surkala. Reklama se natáčela dva dny - první den na skokanském můstku v Harrachově za účasti úspěšného českého skokana a harrachovského rodáka Pavla Ploce (ve spotu hraje startéra), druhý den se v ateliéru Hostivař a postprodukčním studiu Mirage dotáčely ostatní záběry (například pád bobra z lyže do údolí). Novou kampaň pro ČSOB Pojišťovnu připravila agentura McCann Erickson Prague.