Organizačnímu týmu se podařilo splnit konkrétně tyto sliby:
-Změna místa konání:
Podařilo se najít pro summit „nový domov“. Moderní kongresové centrum pražského TOP Hotelu, bylo účastníky přijato více než kladně (svědčí o tom známka 1,43 - jedna z nejlepších, které byly v historii této akce uděleny konferenčním prostorům).
-Další zlepšení programu:
Snahou bylo zprostředkovat setkání se špičkovými speakery –ohlas účastníků svědčí o tom, že to vyšlo. Vystoupení v plenárním jednání byla hodnocena v průměru známkou 1,98. To je nejen řádově lepší hodnocení než vloni, ale i jeden z nejlepších výsledků ve dvanáctileté historii akce. Mimořádně pozitivně byla přijata vystoupení 2 světových expertů – Australana Michaela Morrisona (1,57) a Švýcara Stephana Sigrista (1,65).
Velmi dobře byl přijat i plenární diskusní blok, jehož vzácným hostem byl evropský komisař pro obchod Peter Mandelson.
Rovněž většina diskusních workshopů dostala vynikající známky – viz zejména Rozvojové možnosti na trzích budoucích členů EU (1,28), Shopping Centra: Idyla končí (1,54) a v neposlední řadě nově koncipovaný dialog výroba-obchod „Power Play“ (1,56), který byl navíc i sekcí s největší návštěvností.
-Vytvoření ještě lepších podmínek pro vzájemnou komunikaci účastníků summitu:
Nové prostorové uspořádání, speciální akce pořádané sponzory summitu, dále vylepšený společenský večer pořádaný společně s Moderním obchodem a řada dalších organizačních opatření se vyplatila. Retail Summit 2006 dostal z hlediska příležitosti pro jednání a obchodní kontakty známku 1,7 a předčil v tomto ohledu všechny dosavadní ročníky. To je jistě skvělým příslibem pro další ročník tohoto setkání, jehož ambicí je být špičkovým fórem ke sdílení informací a nápadů budování a posilování obchodních kontaktů v rámci ČR i Evropy.
Výzkum mezi účastníky přinesl i další důležité zpětné vazby a cenné impulsy. Ty se v současné době zpracovávají a budou zohledněny při přípravě koncepce i programu dalšího ročníku, jehož termín je určen na 6. a 7.2. 2007.
Retail Summit 2006 byl organizován Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, Fakultou mezinárodních vztahů VŠE Praha, časopisem Moderní obchod a společností INCOMA Consult. Akce se konala díky podpoře několika desítek firem a institucí, zejména komunikačního partnera – společnosti EUROTEL.
Další informace o Retail Summitu 2006 jsou k dispozici na www.retail21.cz/summit