Hlavní cenou pro výherce je nová střecha od firmy Tondach v celkové hodnotě 200.000 korun. Dalšími významnými cenami je zahraniční zájezd pro dvě osoby věnovaný cestovní kanceláří MEDEA, poukázka v hodnotě 10.000 korun na nákup stavebnin v síti prodejen Raab Karcher a poukázka na nákup stavebního materiálu v hodnotě 5.000 korun také od firmy Raab Karcher.
„Věříme, že soutěž dále zvýší návštěvnost Stavebních veletrhů Brno a expozic participujících vystavovatelů,“ uvedl David Pokorný, manažer PR a reklamy Stavebních veletrhů. Veletrhy Brno by rády zapojily do soutěže obyvatele střední a jižní Moravy, a dále by prostřednictvím plošné inzerce chtěly oslovit odbornou veřejnost z celé ČR.
„Chtěli bychom oslovit zvláště návštěvníky, kteří by rádi vylepšili svoje byty a domky, kteří si právě pořizují nové bydlení a potřebují odbornou radu, nebo ty, jejichž chalupa, rekreační domek nebo zahrada potřebuje vylepšit a zrenovovat,“ dodává David Pokorný.
Co je podmínkou pro zapojení návštěvníka veletrhů do soutěže?
- Soutěžní lístky obdrží každý návštěvník veletrhu spolu se vstupenkou u pokladny. Na zadní straně lístku jsou uvedeny otázky participujícících firem formou kvízu, případně otázky budou vyvěšeny přímo v expozicích.
- Na zadní stranu lístku napíše návštěvník správnou odpověď na otázku, kterou se dozví pouze při návštěvě příslušné expozice.
-Vyplněný soutěžní kupón odevzdá na místech informační sítě ELIS do 13.00 hodin posledního dne konání stavebního veletrhu, tj. 29. 4. 2006.
- Do závěrečného slosování je zařazen pouze jeden lístek od každého účastníka.
- Slosování proběhne poslední den
Obyvatele Brna budou o soutěži pět dnů před veletrhem IBF informováni prostřednictvím rádia Petrov. Reklamní spot zde poběží sedmkrát denně. Dále bude informace k dispozici v síti prodejen Raab Karcher nebo v Národním stavebním centru.