Poměr zadávání transakcí přes kanály elektronického bankovnictví svědčí o tom, že pro klienty je e-banking stále běžnější součástí života. „Nejrychlejší růst v počtu prováděných transakcí zaznamenal Max Internetbanking PS. Na všech elektronických transakcích se podílí 28 %. Nejvyužívanějším elektronickým kanálem ale je ČSOB Homebanking 24, jehož využívají v Poštovní spořitelně podnikatelé. Podíl tohoto kanálu na všech elektronických transakcích je 53 %,“ prohlásil Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. 19 % ze všech elektronických transakcí zadali klienti prostřednictvím mobilního bankovnictví.
„Jeden klient Poštovní spořitelny provede za rok průměrně 18 transakcí prostřednictvím Max Internetbankingu PS. Přes mobilní bankovnictví je to průměrně 14 transakcí ročně,“ doplnil Libor Svoboda.
Stoupající oblibu podpořila Poštovní spořitelna vydáním výukového CD, v němž si mohou lidé vyzkoušet internetové bankovnictví „nanečisto“. Toto CD je nejvýznamnějším vzdělávacím projektem tohoto druhu v českém bankovnictví – Poštovní spořitelna ho vydala v nákladu převyšujícím milion kusů.