Podle rady se reklama Tele2 s klamavý údaji vysílala od 4. do 14. července loňského roku. Podle dostupných informací se v reklamě služba Komfort srovnávala se službou jiného operátora včetně konkrétní míry v procentech, o kolik je levnější; tato míra ale nakonec byla ve skutečnosti poloviční.
Rada se opět zabývala denními limity reklamy v České televizi. Před třemi týdny zahájila s ČT 28 správních řízení pro překročení tohoto limitu, nyní přibyly další tři desítky. Podle dřívějšího vyjádření mluvčího ČT Martina Krafla se rozchází názory rady a televize na to, jak určit denní limit reklamy po spuštění zpravodajské stanice ČT24. Podle rady má televize odvozovat limit reklamy od dvou svých programů, ČT míní, že od tří, tedy včetně zpravodajské ČT24, která začala vysílat loni v květnu.
O správních řízeních rada informovala ČTK v tiskové zprávě. Z ní vyplývá, že televize podle rady nabídla delší reklamní čas každý listopadový den. Doba překročení limitu se pohybuje od 22 vteřin po 14 minut denně. Horní hranice pokuty v každém takovém správním řízení je 2,5 milionu korun.