V loňském roce přihlásily bankovní domy, leasingové společnosti, pojišťovny a další finanční instituce do 14 kategorií téměř 150 produktů.
Kategorie produktů určené retailovým zákazníkům
Univerzální bankovní produkty, Elektronické bankovnictví, Stavební spoření, Hypotéky, Úvěry, Platební karty, Životní a kapitálové pojištění, Penzijní připojištění, Podílové fondy, Leasing.
Kategorie produktů určené malým a středním podnikům
Podnikatelské účty, Podnikatelské úvěry, Pojištění podnikatelů, Leasing pro podnikatele.
V patnácté kategorii „Nejoblíbenější finanční produkt roku“ budou jako vždy svými hlasy napříč všemi kategoriemi rozhodovat sami klienti. Od poloviny března do konce dubna 2006 bude moci veřejnost dát svůj hlas vybranému produktu na finančním portálu www.zlatakoruna.info a zároveň tak hrát o zajímavé ceny, jakou bezesporu bude například víkend na motocyklu Harley Davidson, ale i další ceny od prestižních značek jako jsou Ferrari, Maserati, Buell a další.
Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční 11. května 2006 na galavečeru, v jehož průběhu budou udělena ocenění Zlatá koruna, Stříbrná koruna a Bronzová koruna za první tři místa v jednotlivých kategoriích.