Destinační management Moravsko - Slezský prezentoval největší lákadla a zajímavosti regionu. Největší zájem byl dle očekávání o lázně našeho regionu, o aktivní dovolenou a kulturní a historické zajímavosti regionu. V prvních třech dnech veletrhu byla velká účast zejména ze strany odborných návštěvníků, poslední den patřil více laické veřejnosti.
Na stánku Destinačního managementu se prezentovaly nejvýznamnější lázeňské subjekty regionu – Lázně Darkov, Priessnitzovy léčebné lázně a Sanatoria Klimkovice. Zájem byl také o ubytovací možnosti v regionu, kde hlavní nabídku na tomto veletrhu zajišťoval Hotel Pouba a horský hotel KOH-I-NOOR Soláň. Nechyběla samozřejmě prezentace letiště v Mošnově, jako nezbytného dopravního partnera v regionu a hlavního města regionu – Ostravy.
Region Severní Morava a Slezsko je pro ruské turisty velmi zajímavý a to hlavně díky lázeňské nabídce a geografické rozmanitosti regionu. Některé subjekty z našeho regionu se již aktivně zaměřují na ruskou klientelu a věříme, že se díky této prezentaci na veletrhu jejich počet ještě rozroste a že stoupne počet ruských turistů v našem regionu.