Podle výsledků ankety, do níž se zapojilo 43% přítomných účastníků, lze konferenci označit za informačně přínosnou, i když program samozřejmě neuspokojil všechny stejnou měrou. Největší výhrady souvisely se skutečností, že většina příspěvků byla adresována spíše obchodníkům než výrobcům spotřebního zboží, kteří přitom v sále převažovali. Celkové parametry konference však byly oceněny velmi příznivě a získaly průměrnou známku 1,9. Jako nejlepší řečník (ocenění průměrnou známkou 1,59) byl vyhodnocen Tomáš Vacek (Ogilvy Promotional Campaigns), jehož příspěvek na téma Cesty k optimalizaci promočního marketingu zaujal nejen výrazným řečnickým projevem, ale i konkrétním a pro všechny zajímavým obsahem („poskytl mnohé podněty k zamyšlení“). Jen s těsným rozdílem (průměrná známka 1,65) skončil na druhém místě referát Rostislava Brzobohatého (Procter & Gamble), na němž byly nejvíce oceněny celková zajímavost a „autorovy výborné postřehy“.
Organizátoři jimiž byla společnost INCOMA Consult a vydavatelství Economia jsou velmi zavázáni všem respondentům ankety za četné návrhy témat poptávaných do budoucna, které vezmou do úvahy při přípravě dalších konferencí z řady Retail in Detail. Případná další konference na téma Efficient Promotions bude respektovat i požadavek na poskytnutí většího prostoru i jiným promočním aktivitám, důležitým zejména z pohledu výrobců. Některé z cenných podnětů budou zapracovány ještě dříve, a to do podzimní konference Category Management (22.11.2006, Top Hotel Praha) či do diskusní sekce tradiční výroční obchodní konference Retail Summit (6.-7.2.2007, Top Hotel Praha).